Vet inte om jag skrivit det här men

Beundrar min systerson lite grann

Han gör precis som han vill… Han ville ha ett glitterbälte, och då fick han det förstås (annars hade han förmodligen snott det- inte för att han är en tjuv, utan för att han är extremt envis, och då menar jag verkligen det, i två timmar satt han och sa ”jag vill inte göra läxan” istället för att göra den- och den skulle ta en kvart att göra max…)

Och sen så sätter han inte bältet rakt fram utan lite vid sidan istället… Varför då kan man undra? För att HAN vill ha det så….

Published in: on mars 16, 2012 at 5:09 e m  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://tengileye.wordpress.com/2012/03/16/vet-inte-om-jag-skrivit-det-har-men/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Om man står stark i sin egenhet så kan man ju alltid stå för den man är liksom.
    Strongt gjort av killen, för han är kanske 10-13års åldern?

    märta gillar så jag ger en tumme…. eller stjärna eller så 🙂

    • Han är 8 år gammal

      • Då finns det hopp för framtiden för heja dem som vågar gå sin egen väg 🙂

      • Jäpp, först tänkte jag rätta till honom och säga att bätet satt snett, men min syster skakade på huvudet och sa att han ville ha det så, första tanken var ”wtf” ska erkännas, men… Ändrade mig snabbt till ”coolt, nån som gör som han vill, precis som jag… DET ska uppmuntras, inte bara flyta med strömmen som en död firre”


Kommentera

