Frustrerande

Men sant… Tittar ff på en bil till, ser det jag vill ha och även på sånt som jag borde köpa, vilket gör att det inte blir nåt alls- och sen kommer ju vintern om nåt år och då blir det ju som nu igen… för vinterdäck till caben känns sådär bra

Och ny sufflett som jag funderat på då? Mnjä- inte om det inte vinns en massa pengar inom en kort tid eller tas ett lån och trollas bort en massa andra utgifter jag har för tillfället- Men det är klart ett litet större lån på längre tid och snart så försvinner ju avbetalningen på Ipaden och i maj så blir det billigare bredband för mig…. Eller snarare i juni och inte nån telefon heller… Hmm

Published in: on mars 7, 2012 at 4:10 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://tengileye.wordpress.com/2012/03/07/frustrerande/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

