Long time no writing

Och det beror väl mest på att jag är så hemskans lat ju.

 

Får se… Humm, både massor och inget har hänt- bes av bilen gick ju åt skogen så, så där ryker några sköna tusenlappar vilket gör att jag måste begränsa mina utgifter vilket gör att jag inte kan åka till min tjej på ett tag…

 

Och en tjejkompis, den stackaren… en sån kille hon har… Fast det är lite roligt också- för hon är som jag, gillar stationära datorer bättre än bärbara, och vad får hon av sin kära sambo?

 

En laptop… pekar hon på den och säger ”fan, den har ju inte ens  hdmi-ingång, har ju inte nån glädje av den alls…” skönt med partners som lyssnar…

Jag vet ju vad hon borde ha fått om han hade tänkt till lite, något som han själv har sagt att hon borde göra för hon mår så mycket bättre då, och han undrar varför hon inte kan spara ihop till det…

 

Skönt att man inte har det som dem i alla fall

Published in: on januari 7, 2012 at 6:31 f m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://tengileye.wordpress.com/2012/01/07/long-time-no-writing/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

