Själv så har jag

lite svårt att förstå varför man ska dra med sig en massa skit från sin gamla blogg?
Bättre då väl att se uppåt och framåt och skaffa och skriva ny skit o inte dra med sig en massa gammalt elände

Published in: on juni 15, 2011 at 1:41 f m  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://tengileye.wordpress.com/2011/06/15/sjalv-sa-har-jag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. japp… eller åtminstone för mig, för jag har aldrig känt att jag skrivit något värt att spara.
    Jag skriver nytt elände istället 😉

    • Precis… Mot nya dumheter o misstag ist för att hålla fast vid de gamla….


Kommentera

