50-års kalas igår

Med rejäla smällar.

Och femtioåringar som beter sig som treåringar… Jösses, och nåt som var intressant, men mindre bra, men det ska jag inte ta nu.
Dock så drack jag en halv cider och en mun bubbel, som dock jag fortfarande inte gillar, bläääää.
Ska se om jag nån dag kan lägga upp ett par av smällarna.

Published in: on maj 29, 2011 at 6:19 f m  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://tengileye.wordpress.com/2011/05/29/50-ars-kalas-igar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLämna en kommentar

  1. Inväntar smällarna 🙂 .
    kramiz

    • Hrr, har försökt ladda upp

      Men det vill sig inte

  2. men?
    Ja så kan det vara när inte alla tänker sig för….

    • Tja, min tjej och en av dem som var där är osams sen innan, flickvännen hälsade, och den andra sa knappast hej, och mig undvek hon nogsamt att titta på eller ens hälsa, och ja, jag vet vad det handlar om och detmär en ganska så fånig grej…..

  3. Ofta är det väl så att det, åtminstone i andras ögon, rör sig om fåniga orsaker… I vårt kompisgäng (vi som brukar umgås alltså) är det två som ALLTID har ett ont öga till varann…. Vi vet inte varför, men vi tror att det rör sig om en baggis från början.

    Blir liksom lite knasigt ibland.
    Tjing

    • Fast, jag var där, så jag vet ju….och tjejen tycker att det e fånigt, men uppenbarligen inte den andra…


Kommentera

